Onsdag 15/2

  2012-02-15 / 21:27:58 / Vardag /
Idag har varit en ganska bra dag ändå. Fast på ett sätt ganska dryg.
Mentormöte, idrott, lunch, bild. På mentormötet så pratade vi om typ Italien och det. På idrotten så pratade vi lite ergonomi och sen hade vi lite huvudmassage. Tyckte faktiskt om lunchen idag också, tummen upp. Egentligen skulle vi ha dubbeltimme i bild (3timmar), men läraren skulle på möte så vi slutade så vi kunde ta tio över 2 bussen hem. Ikväll så har jag varit på mediamarkt med mamma, och nu pratar jag med Marcus och Jakob på skype. Har pratat med Marcus i lite mer än en timme, bland annat så har vi pratat om bilar... Haha, lite chockad kille då jag började fråga massa om en speciell bil:] Ska försöka sova tidigt idag då det är långdag imorgon. Börjar halv 9 och tar 16.43 tåget hem...
Nu ska jag fortsätta jävlas med småpojkarna hehe.

småglin....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious