Poff

  2012-10-27 / 12:22:34 / Vardag / 0 KOMMENTARER
poff så hade jag lugg.

Tisdag 23/10

  2012-10-23 / 21:35:30 / Vardag / 0 KOMMENTARER
Känns som att det kanske är dags att skriva lite igen. Dagarna rullar på och snart är det lov. Har varit sjuk i en vecka nu och är lagomt less... Taggar Halloween med mina fina iaf! På lovet är det intensivkurs för körkortet som gäller och så ska jag tatuera mig om en vecka!!!!! huiroewuipeuipor4 nu händer de grejer. åsså ska jag klippa mig på lördag, tänkte ba att ni ville veta. Nu ska jag lägga mig och dö av hosta och kolla på Grey's Anatomy. Hajdoooooo

-

  2012-10-18 / 15:35:00 / Tumblr / 0 KOMMENTARER
The best quotes on Tumblr.
The best quotes on Tumblr.
 

Feber barn

  2012-10-17 / 21:08:00 / / 0 KOMMENTARER
Fick feber inatt, KUL! Har varit hemma en dag och saknar redan mina finisar. Vill ha glass, oboy, och godis men inte har vi nåt av de grejerna hemma. Som det ser ut nu så blir jag hemma imorgon också, vill inte....
me like you <3

Give your heart a break

  2012-10-10 / 21:43:59 / Vardag / 1 KOMMENTARER
Då var all tvätt tvättad och uppe från tvättstugan. Städa rummet får jag göra imorgon eller nåt för strax ska jag sova. Skoldagen var väl..okej? Har ju världens finaste klasskompisar som muntrar upp en hur snabbt som helst och gör dagen så mycket bättre ♥ Fick åka med räser-Rainer in till stan med Emma efter skolan. Gick på stan en stund med henne och sedan mötte jag upp med pappa och gick på banken. Så nu har jag ett Mastercard wohoo! Nä, nu ska jag gå och sova. Det blir en lång dag imorgon. 
KOM TILL UMEÅ NÅN HELG MUPP......

Dagens ridpass

  2012-10-09 / 21:09:33 / Vardag / 0 KOMMENTARER
Först tog jag då en tur med Luna. Snacka om taggad häst på hemvägen. Hon har varit skadad och har vilat i 3 månader ungefär och har börjat sättas igång nu, så hon har gott om energi i alla fall. 
 
Efter turen med Luna var det då dags för en efterlängtad ridlektion med världens bästa grupp! Oj vad jag har saknat dom <3 Jag red Fiona, som jag aldrig har ridit förut och det gick så sjukt bra. Vi gjorde en bomövning och i slutet hoppade vi några små cavaletti på ett åtta typ. Det gick ändå sjukt bra för att vara första gången jag rider henne och hoppas jag får ha henne på hoppningen nästa vecka! 
 
Imorgon väntar en dryg dag på skolan, men jag överlever för jag har världens finaste och knäppaste klasskompisar. Efter skolan ska jag möta pappa på stan och då ska vi först äta på Subway (!) och sedan ska vi gå på banken och fixa ett vuxenkort till mig wiii! Sedan klockan 19 så har jag en tvättid och det kommer att ta år och dar innan jag har tvättat allt känns det som. Sen måste jag städa mitt rum också och göra läxa... TAGGA. 

Ta tag i saken.

  2012-10-09 / 13:29:15 / Vardag / 0 KOMMENTARER
Nu kanske jag ska ta och börja blogga igen. hudilasfuilewu känner jag just nu. TAGGA TILL. Nä men ska fara till Åbackens efter skolan och först motionera fina Luna, sedan är det ridlektion! Kommer va helt slut ikväll. Saknar Västanåfallet galet mycket, tur jag får komma tillbaka till sommaren och jobba. Tagga körkortet också! Nu har jag inget mer att skriva så hejdå..