Onsdag 22/2

  2012-02-22 / 18:22:02 / Vardag /
Hade bara två lektioner idag. Började dagen med ett gott skratt iaf. Olivia som skulle åka tåg med mig tog fel på tiden med en hel timme (för tidigt) och gick sedan till Östra Gymnasiet istället för Umeå Östra hehe. Nä, men vi gjorde inget speciellt på mentormötet, och på idrotten så hade vi cirkelträning och avslutade med yoga. Tog tåget hem med Alice 11.54, så var hemma typ kvart i 1. Har sen dess typ bara legat i sängen och kollat på film. Har arbetat mig igenom Black Swan, Up och nu har jag precis börjat kolla på Schindler's list. Är ensam hemma, förutom katten då, och det är ändå ganska skönt. Slutar tidigt imorgon också eftersom vi inte har någon ridning (lärarna är på GHS med 3orna......) så då kommer jag hem tidigt då också! Skönt. Nä, nu ska jag fortsätta kolla på filmen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious