Från det ena till det andra.

  2012-02-28 / 22:52:56 / Hästrelaterat /
varning för rörigt och konstigt inlägg bara saker som ploppar upp i huvudet och som jag tycker och känner.
Åh. Är så himla sugen på att vara med och tävla hoppning. Men ah, det går ju åt helvete direkt eftersom jag då inte har någon häst att tävla. Blir så avundsjuk när jag läser om hur taggade alla är på att fara och tävla. Känns typ som att det tar stopp i ridningen snart, känns inte som att jag kommer ta mig någonvart. Jag vill tävla, men det går inte. Jag vill bli något inom ridning, men det går inte. Jag vill kunna ta steget, men det går inte. Är det värt all tid, all svett och alla tårar? Jag vill egentligen inte bli ridlärare, och kommer nog inte kunna skaffa häst förän jag är typ pensionär känns det som. Jag vill ha en häst NU som jag kan skapa band med. Planera och träna inför tävlingar som vi ska delta i. Utvecklas med. Visst, ridskola ger mycket, men till en viss gräns typ. Att ta hand och hjälpa till med andras hästar ger ju också en del, men även det till en viss gräns. Så tycker jag i alla fall. Jag är verkligen glad att jag har den "hästvärld" som jag har idag, men jag vill ha en egen häst. 8UROIEWDSHAUP0PORFJD damp.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious