Tisdag 21/2

  2012-02-21 / 17:19:33 / Vardag /
Ursäkta för dålig uppdatering, men har inte haft nån blogglust.
Igår tog jag hand om Luna, fina hästen. Vi red över åkern två gånger för jag hade lite bråttom. Hon var jättesnäll så vi tog en liten galopp också ♥
Idag så har 2orna på Liljaskolan haft friluftsdag, så då åkte vi iväg till Agnäsbacken. Vi hade riktigt nice väder och alla var glada. Dock slutade dagen med två ambulansturer, men man förväntar sig nästan att något ska hända när det är nåt sånt här.. Men det var en riktigt rolig dag i allafall, skönt att slippa sitta i skolan;) Nu har jag ätit middag och väntar på att klockan ska bli halv sju så jag kan fara till stallet och dagens ridning! Skriver om det ikväll eller imorgon.

sne bild från dagen, men den visar hur härligt vi hade det:D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious