5 random saker om mig själv.

  2012-01-25 / 18:22:34 / Övrigt /
1. Jag HATAR spindlar, ormar och kryp.
Seriöst, får rysningar bara av att skriva det. Usch.
-
2. Om jag köper en häst så ska den vara minst 170cm i mankhöjd.
Jag vet inte, jag har fastnat för stora hästar hehe.
-
3. Jag är jävligt feg.
Egentligen är jag hopprädd, fast jag försöker att inte visa det. Om jag har en häst som jag verkligen litar på så hoppar jag allt och det spelar ingen roll hur högt det är. Jag hatar att umgås med folk jag inte känner för jag tror alltid att jag ska skämma ut mig eller att dom inte ska tycka om mig. Jag tycker inte om att göra nya saker som jag aldrig har gjort förut.
-
4. Jag är mörkrädd.
Jävligt standard, men jag är verkligen verkligen verkligen mörkrädd! Har jag kollat på en lite läskigare film eller något så är jag jätteparanoid och har hjärtklappning om jag går där det är mörkt. Föväntar mig alltid det värsta och tror att jag ska bli överfallen.
-
5. Jag är jättekänslomässig, men jag visar det inte.
Eller ja, jag visar det. Men mest om jag är arg/förbannad eller glad. Är jag ledsen eller nåt sånt så visar jag det inte. Jag har svårt att öppna mig för folk jag tycker om osv.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious