Apollo

  2012-01-31 / 22:16:58 / Riddagbok Innertavle /
Idag så stod det studds på schemat på Åbackens. Fick rida fina Apollo ♥ Vi red först på fem studs som stod på en båge på kortsidan vid C. Vi red några gånger i båda varven. Apollo hade inte riktigt koll på benen och så var det liiiiite litet men annars så gick det bra. Sedan hoppade vi två räcken också. Ena räcket hade en vattenmatta under och det andra hade som en duk med shackmönster under. Vi la ihop det till en bana i slutet. Studds, vattenmatta, shack, studds. Vi fick hoppa lite högre också!:D Han var verkligen klockren på räckena! Jag kunde samla han ordentligt, utan att han börja slängtrava, och kunde få han nära hindret istället för att han skulle hoppa ett långt språng. Lite svårt att förklara men det kändes jättebra! Jättefina språng fick vi till. Malin sa att det såg jättebra ut och att jag red han helt rätt:]
Nästa vecka är det studds på volt som gäller, och då ska jag ha Apollo igen!

bild från då jag fick vara med på hoppträning för Eva med Apollo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious