Onsdag 25/1

  2012-01-25 / 17:33:12 / Vardag /
Lång skoldag idag... Mentormöte, idrott, lunch ovch dubbeltimme i bild. Ganska chill dag ändå, men ändå dryg. På mentormötet så pratade vi mest om Italien-grejen och det. Funderade på vad vi ska göra när italienarna kommer och så. På idrotten så hade vi yoga! Det var riktigt najs, men jag märker att jag inte är så vig hehehehhehe. Avslappningen i slutet var ändå riktigt nice. Till lunch så fick vi pizzzzzaaaaa, göda! Och på bilden så gjorde jag en mapp till mina arbeten hehehehe. Den blev ful. Kände för att vara annorlunda så tog orange papper och gjorde bokstäver i limegrönt papper som jag klistrade på:] När vi gick ner till tåget så smet vi in på Konsum och köpte en MER och Kindermaxi. Så nu har jag nåt att tugga på ikväll..
Statistiken bara ökar och ökar! Hoppas det håller i sig...

bjussar på en finfin bild på mig och mattan från början av 2an



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious