Strömsholm, sammanfattning

  2012-01-20 / 19:52:26 / Riddagbok Vännäs /
Den här resan har gett mig så otroligt mycket. Blod, svett och tårar har det varit, eller nja. Snarare värk, svett och nära till gråt vissa stunder. Men vi har haft så otroligt roligt och det gav mig verkligen ett minne för livet. Resan fick mig att inse att jag är nog med hästintresserad än jag trodde. Ville verkligen inte åka hem. Jag har bestämt att någon dag så ska jag åka tillbaka och gå någon utbildning där. Men jag är jätteglad att vi fick åka dit och att jag fick rida de hästar jag fick och att vi fick rida för de instruktörer som vi gjorde och att vi åkte med de som vi åkte med. Världens finaste flickor gjorde den här resan så mycket bättre. Det här blev ett ganska rörigt inlägg, men jag har bara haft en så himla bra resa!
Bilder kommer i ett annat inlägg.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious