Måndag-onsdag 30/4-2/5

  2012-05-02 / 22:21:52 / Vardag /
Måndag: Spenderade som sagt större delen av dagen i stallet, hade sista dagen med Elvira osv. Hjälpte sedan till på Campus med ponnyridningen, som gick galant! Efter ponnyridningen så cyklade jag hem från stallet, mötte Linnea och Moa hemma hos mig, duschade osv och cyklade sedan med dom hem till Marcus där vi fem grillade lite. Sedan kom Martin på besök och sen blev det cykeläventyr genom Tomteboskogen.
-
Tisdag: Gjorde inte ett dugg fram till halv två då jag cyklade till stallet för att ha uteritt med ridgruppen, fick rida finaste Apollo och han va sååååå fiiiin ♥ På kvällen så var jag med Marcus och Linnea och kollade på en film.
-
Onsag: Skola. Helt okej dag faktiskt. Kletade med lera på bilden och försökte göra en skål, meeeen vi får se hur bra det blir i slutet. Hemma fick jag äran att grilla hamburgarna som vi skulle äta till middag. Lyckades faktiskt med att inte bränna dom! Och sedan kom Marcus hit och då drog vi ut och eldade med Martin ute vid Kärleksviken, kom hem typ 22.. SÅ NU SKA JAG SOVA! hejdå.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious