Give your heart a break

  2012-10-10 / 21:43:59 / Vardag /
Då var all tvätt tvättad och uppe från tvättstugan. Städa rummet får jag göra imorgon eller nåt för strax ska jag sova. Skoldagen var väl..okej? Har ju världens finaste klasskompisar som muntrar upp en hur snabbt som helst och gör dagen så mycket bättre ♥ Fick åka med räser-Rainer in till stan med Emma efter skolan. Gick på stan en stund med henne och sedan mötte jag upp med pappa och gick på banken. Så nu har jag ett Mastercard wohoo! Nä, nu ska jag gå och sova. Det blir en lång dag imorgon. 
KOM TILL UMEÅ NÅN HELG MUPP......


Emelia Selin

Tycker du kan komma hit också ju! :o

2012-10-10 @ 22:04:56
URL: http://nnovellbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious