20.01.2013

  2013-01-20 / 18:57:00 / Vardag /
Klockan är knappt 6 på kvällen och jag vill redan sova. Är helt slut i både kropp och knopp efter min första praktikvecka. Har varit i receptionen måndag-torsdag med tiderna 12-21. I fredags var jag ledig. Igår och idag så har jag varit i frukosten. Så då har jag jobbat mellan 6-14 typ. Mina fötter är typ döda för det enda man gör är ju i princip att stå eller gå. Men, jag trivs jättebra. Det är jättesnäll personal och dom tar verkligen hand om mig. Nu i veckan så jobbar jag 15-23 måndag-onsdag. På torsdag så jobbar jag 7-15.30 tror jag. Sen är jag ledig fredag-söndag, schöööönt. Ska va i repan alla dagar så det blir asbra. Igår så var jag förresten på en hockeymatch! Fattar inget av det, typ när folk börjar skrika och grejer och jag sitter där ba; Vars är pucken? Nä, men om jag kanske far på nån mer match och kollar på nån då de går på tv'n så kanske de blir roligare.
 
Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på massa/nån film och sen blir det en tidig kväll. Så ja, fick bara lust att skriva nåt och såhär blev det.
Ajöss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious